13 månader i dag! <3

Badrummet är tätat och allt börjar bli klart. ska bli helt underbart att få använda sej av badrummet igen. Det svarta hålet visades sej vara i min bruna huvtröja som jag använde när jag bar upp grejorna. Hittade på rörmanschetterna i tröjans magficka på morgonen innan jag åkte till jobbet. Blev så glad att jag kastbytte kläder å kladda dit dom med gummi klistret.. blev bra som fan.
Tänka sej att man kan ha svarta hål i en tröja.

Jag och Theres åkte in till Sandviken i går för att köpa mer tätskikt oxå (var lite billigare där) finns nämligen inte att köpa förutom i en affär i falun som är SVIN DYRA. På vägen hem därifrån så svängde vi förbi Cramo för att hyra en skivhis för att kunna få upp taket hemma hos Theres. så i går och i dag har vi satt tak, har gått så där men det sitter uppe iallafall. Jag och Pim skulle lämna tillbaka den i dag men dom hade stängt kl 14, onödig vända kan man ju tycka.

Senare så bjöd Pim mej på TacoBar gott gott! Nu blir det Tv och vänta tills i morn för då blire kakling för fulla muggar..

/Gråberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0