Bröllop

Helgen's händelser då :)

I Fredags var jag på fest för Jessica som fyllde 24 år :) Det var trevligt.
Calle fick hämta hem sin nya bil :) Väldigt nice, en svart Audi a4 -07 :)

På Lördagen var det bröllop och dop i Örebro som gällde :) Vigsel mellan Calle's syster -Lotta och Erik samt dop för deras lilla Sofia :) Jag och Calle gav ett örngott i doppresent med Sofia's namn, broderat på örngottet, glömde dock ta en bild på den :/

Igår, Söndag blev en lugn dag. Jag och Calle umgicks med Pär, åkte och käkade pizza på Helena's och sedan hem till Pär och fikade.

Tillbaka till jobb idag då. Denna vecka som jag inte får träffa Calle förens på Fredag :(

Life isn't full of reasons to smile
but your smile itselfs is a reason
for others to smile too.







/Pim

Kommentarer
Postat av: lisa

snygg bil han har köpt =) hoppas det är bra med er !

2011-09-07 @ 14:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0