Kort och gott

Mörkare dagar, kyligare ute, dimmit på morgnarna - Välkommen hösten..
Har blivit en väldigt dålig uppdatering på sistonde. Men lite kort och gott om man vad som hänt och kommer ske.

Det har ju varit begravning för svärfar för någon helg sedan ♥ Det var en fin dag med många nära och kära.
Jag och Calle hade fullt hus med utbytesstudenter som sov över den helgen :) Trevligt att få träffa dom allihop igen men trist att det ska ske i sådana här tillfällen :/ "Livet går vidare, och Ni följer med oss - här inne ♥"

Hmm..förra helgen var vi hem till Pär och Z:a och tittade på film på Fredagen :) Min syster L kom över på Lördagen, vi spelade wii och tog flummiga kort :P 

Nu till helgen vankas det bröllop med dop för Calle's syster :) Det ska bli roligt tycker jag, mitt första bröllop!
Blir även ett till bröllop att gå på i Oktober.. :)

Vi på jobbet ska även hitta på något kul tillsammans snart :) Längtar till lite skojigheter.

Jag ska tatuera mig igen i September också :D Denna gång blir det på ett ställe som syns iallafall :P
Längtar mycket!!

Underbar låt! :) Lyssna och njut. "Adele - Set fire to the rain"


Jag kommer och hälsar på Er.


En ego bild också :)


Börjar det vända nu tro..?

/Pim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0