Stockholm

Tänkte berätta lite kort om min och Calle's lilla tripp till Stockholm, en liten semester hemmifrån. Vi bodde på ett väldigt fint och trevligt 4 stjärnigt hotel, Elite Marina tower hotel på Saltsjögvarn :) Rummet vi bodde i hade utsikt över Djurgården. Vi kom dit på Fredagen, tog färjan över till Gröna Lund - åkte en massa skojsiga karuseller :D mest jag iofs men jag fick med Calle på en hel del också ;P Insane, jetline, fritt fall tilt, kvasten, Spökhuset m.m :) Fint väder hade vi också! Efteråt mot kvällen tog vi oss en promenad på Skansen och kikade :)Åkte sedan tillbaka till den andra sidan, hittade på en ställe som heter Humlehof, där vi åt en god gulasch :) Sen var det dags att sova i de sköna sängarna! :) Lördag - den efterlängtade hotellfrukosten, om nom nom :) Checkade ut vid 12 tiden, gick en vända på stan och tog oss en fika och for sedan hemmåt mot Dalarna. Detta var min första hotellvistelse och Gröna Lund upplevelse :) Denna första upplevelse kommer jag att minnas länge att jag gjorde med Calle ♥ likaså var det han som var min privatlärare i körning, så jag kunde ta mitt körkort :)

Har övningskört släp i veckan på tal om annat ;P Grävt upp nästan halva framsidan har jag och Calle gjort i veckan också, men nu är det problemet ur sak iallafall. Många gånger man känner att man vill tillbaka till en lägenhet..
Vi har börjat gjort Circa till en utekatt, hon är så duktig så, kommer hem imellanåt :) Helt utmattad efter en lång dag med äventyr.

Har även varit lite sol och bad vid Dammsjön med familj :) Det finns 2 fam. Min familj och Calle's familj ♥

The Hotel

 
 

 

Random pic. - systemkameran fick stanna hemma, men ett nytt objektiv är på väg :)

 
 
 
 

 

/Pim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0