Oj

Nu var det verkligen länge sedan jag skrev. vad har hänt under den tid som jag inte skrivit?
Jo så här är det jag började ett jobb som jag sedan fick lov att sluta för jag palla inte stressen som var .
Annars har vi varit till Gran canaria i 7 dagar vilket var väldigt skönt. Det var ca 25grader i skuggan och sol. Vi åkte dit med min kompis Mats och hans tjej Therese, som för övrigt ska hjälpa oss sälja huset. Varför vi ska sälja? jo jag funderar på att plugga och Pim är på väg att bli arbetslös. Appropå hus så har mitt barndomshem blivit sålt
känns verkligen konstigt att mitt hem är någons annans hem, hoppas dom bor där länge å trivs.

Det har även kommit snö, o gissa om det var skoj att sladda med audin :)

Ja just ja har ju glömt att skriva att jag monterat 2 nya garageportar oxå. det blev riktigt bra.
vi har oxå målat och gjort om i köket. :)




/ Gråberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0