Jahapp

Regn och lite mer regn, som Calle brukar säga "Rätt som det var, när det regna kom det en skur" trevligt att bo i Sverige nu tycker jag... ;) En vecka har nu gått på semestern och det har varit en lång vecka med många tankar.
Men vi har haft Pär och Z:a med hund här på besök :) De har varit hjälpsamma, Z:a har kommit hit med mat och fika och Pär har hjälpt Calle och grävt på framsidan. Tack.

Idag har jag och Calle vart ner på stan och ätit en spontan lunch på Coco-Thai och tagit oss en fika på Kupolen :) Jag har även provat ett antal jeans så Calle fick se hur jag såg ut i tajt för en gång skull :P hehe, vi hade inte lika åsikter om hur vi tyckte iallafall. Men jag ser tydligen läcker ut i korvskinn.. ;P

Jag vill ha ett bekymmerlöst liv..


Du är Saknad av många ♥

/Pim

Kommentarer
Postat av: Z'a

Bara kul att hjälpa till =) Oj, Pim i tajta jeans den är en syn inte många på denna jord har fått skåda, känn den hedrad Calle =)

2011-07-31 @ 05:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0