Rättvik

Har glömt bort att skriva om vad som har hänt i helgen :)

I Fredagskväll åkte jag, Z:a och Johnny som skulle vara Dj, till Rättvik och dansade järnet av oss till trance/techno musik m.m :) Det var kul att få se ett nytt ställe och få dansa av sig med trevligt folk! :) På Lördagen blev jag och Calle bjudna på mat hemma hos mamma :) Och på Söndagen då det var Farsdag åkte vi hem till pappa på mat :) Tände även ett ljus på graven för svärfar Wille ♥

Känner mig inte riktigt pigg och kry :/

Äntligen bokat och klart! Hus/kattvakt är också fixat. Nästa vecka flyger jag, Calle, Mats och Therese till varmare breddgrader :D Cran Canaria. Ska bli så jäkla skönt att få åka iväg för första gången utomlands (och nej jag tycker inte Finland och Riga räknas som det) ;P        -Få den semester som vi aldrig fick i sommras :(

/Pim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0