Färdiiig

Lite kort och gott..

I Fredags var jag och Calle och hämtade 1 kubik jord till framsidan och fyllde upp hålet ifrån grävningen i sommras. På Lördagen var Calle och städade i Sellnäs och jag var hemma och målade och tog en fika med mamma på Kupolen. Senare på kvällen fick vi besök av Therese och Mats :) Vi åt pizza och spelade sällskapsspel, det var trevligt. Idag har vi spikat fast lister och pysslat hemma.

Torsdagen, förra veckan firade jag och Calle 2,5 år tillsammans :)



Nu är jag klar med väggmålningen, kanske blir att lägga till en fjäril också, vi får se :)
Och nu är det färdigt i vardagsrummet :) Skönt. Några taklister som ska målas och sättas upp bara. 
Resterande väggar är vita.

 

/Pim

Kommentarer
Postat av: Z'a

Riktigt snygg vägg målning nå jag säga! =) Tummen upp! =)

2011-10-19 @ 19:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0