Fest i dagarna tre

Denna helg har det varit fullt ös, i fredags var vi till Nelly som fyllde hela 3 år. Blev bjudna på fika, kladdkaka riktigt gott. Hon hade önskat sig en dator, kamera och pengar, så hon fick en rockring och 40kr av oss.

På lördagen var det verkligen fest. Min barndomsvän Johan gifte sig i Torsångs kyrka, det var ett riktigt fint bröllop, minne förlivet helt enkelt. Efteråt blev det middag med förrätt, kallrätt, varmrätt och efterrätt. Riktigt godmat trevligt sällskap. Bara att tacka för en underbar dag/kväll.

På Söndagen var det ännu ett firande. Fredrik min systersman fyllde jämnt. Och det firades med middag för familjen. barnen härjade runt och vi vuxna kacklade på. Godmat och god tårta även denna gång. Börjar nästan bli bortskämd.

Nu i dag har jag hälsat på Mats J ute i Tomnäs, blev även där bjuden på Godmat och trevligt sällskap. Helt klart att jag börjar bli bortskämd med detta. Men det är jag helt klart värd.

Nu tror jag bestämt at det blev helt tomt i mitt lilla huvud. kan beropå tröttheten man ligger inne med.

Godnatt!



/Gråberg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0