Helgen och veckan i korthet

Hela veckan har jag tagit fart för att fixa både det ena och det andra, men insperationen har varit som bort blåst, varken vill eller har lust med någonting finns lixom ingen ork längre.
I fredags var jag ledig från jobbet, men jag var inte ledig, jag var på kurs hela fredagen och hela lördagen. Kurs för att förnya mitt ADR intyg som annars skulle ha gått ut. Pim var riktigt duktig med att klippa gräset i fredags, det var länge sen det blev klippt nu. Sen har vi hämtat virke för att fixa pannrum och annat. hunnit med att tvätta både min och Pim's "nya" bil, japp hon köper min Nisse, tyckte lixom varför inte.

Nu hoppas jag att min ork ska återkomma.

Älskar dej gumman tack för att du tar hand om mej, när jag är ett vrak. Puss

/Gråberg



Saknar min familj  <3    (saknas dock en på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0