Skrivet under en palm

Började nytt jobb i tisdags. Eller ja så nytt är det ju inte, jag har ju jobbat där förut men tillräckligt länge sedan för att inte minnas så mycke av det.
Första dagen (tisdags) gick det kanon jag hade en kille med mej som visa mej lite granna.
på onsdagen blev jag sjuk, spydde på morgonen så blev hemma. men i dag så var jag fitt for fajt. Gick så där skulle jag säga, allmänt rörigt och lite av totalpanik utspreds sej. Men efter att ha irrat runt i huvet och på gator så fick jag ut alla leveranser och fick även in alla hämtningar så summan är att det gick rätt okej ändå, kom ju till terminalen i utsatt tid ändå.

En av händelserna i dag är att jag råka trycka fel på dosan till bakgavelhissen vilket gjorde att jag tilta ner, som tur var så hann jag reagera och hoppade, lyckades rikta upp pallen med gods så den hamna relativt rakt på marken. tur att det bara var melitta filter i den.
Hoppas det går lättare för var dag som går med jobbet, drygt annars.

Pim har annars varit jätte duktig med att måla vardagsrummet, blir riktigt ljust och fint. Och jag, ja jag har inte gjort mycket där inne. Ja bilder kommer senare.

livet är som ett hus. utan grund blir det ostadigt.     precis så känner jag, känns som min grund har försvunnit. man är bra naiv att tro att vissa saker består. men allt är föränderligt.

Tänker på Er varje dag, varje stund.



Kram / Gråberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0