Veckan och helgen

Har denna vecka bara jobbat 1dag och det var på måndagen, resten av veckan var jag hemma för att jag har fått ont i ryggen av jobbet. Torsdagen var jag ledig, vi hade boupptäckning, mycke papper blire. På Fredagen var jag oxå ledig då var det dax att urnsätta Pappa, Jag bar urnan från kyrkan till graven. Kändes riktigt bra att få göra det, Pappa betydde så himla mycke för mej. När vi alla hade sagt hejdå en sista gång så sänkte jag och Camilla (Mimmi) ner urnan brevid Mamma, så dom fick fira sin 40åriga bröllopsdag tillsammans, denna vackra höstdag som för 40år sedan. <3 
Resten av helgen har vi alla 4 syskon städat och plockat i vårat hem, vårat Solhem. Det är tungt och jobbigt att städa ur, det enda jag nånsin kallat för mitt riktiga hem. Men vi har gjort det i samspel med varandra, skrattat och haft en riktigt trevlig tid tillsammans vilket vi inte har gjort på så många år, inte på detta sätt iallafall.

Hoppas vi kommer kunna hålla samma stämning mellan oss syskon.
Jag kommer verkligen att sakna Sellnäs och mitt enda riktiga hem. Hoppas att huset blir ett lika omtyckt hem till dom nya ägarna som det har varit till våran tokiga familj.

Ni är saknade Mamma och Pappa, det var ni som gjorde Solhem till ett hem med hjärta och själ.


Tack <3

/Gråberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0